Bestyrelsesmøde Grv 149 den 26.05.2021

Alle bestyrelsesmedlemmer til stede, dog ingen suppleanter

1. Siden sidst
  2. Generalforsamling 2021
  3. Per Fjeldsted stopper som suppleant - forslag til ny ?
  4. Økonomi - regnskab og budget
  5. Skiltning Oluf Petersen Vej med ændret undertavle -se afgørelse
  6. Øvrige bestyrelsesopgaver
  7. I øvrigt

ad 1: Der har været en snerydning i vinter af firmaet Nørretofte, som også fremover vil stå klipning af græs 2 gange årligt. Formand og kasserer meldte afbud til fælles-kommunale råd grunde covid19. Nordea har sat prisen for at forvalte vores obligationsportefølge op til kr 8.000,- årligt !

ad 2: Bestyrelsen besluttede, at lægge generalforsamlingen onsdag den 29. september 2021 kl 1900 i Gillelejehallen.

ad 3: Suppleant søges !

ad 4: Regnskabet endnu ikke revideret - foreløbigt regnskab uddelt til bestyrelsen. Årets overskud er 102.945,10, men fratrukket kurstab på obligationer kr 8.006,90, bliver samlede overskud kr 94.938,20 (forbehold for endelig revision). Formuen udgør 1.4 mill.

ad 5: Formanden har adspurgt Gribskov Kommune mht ændring af underskilt, men har ikke fået svar.

ad 6: Jvf seneste generalforsamling blev det foreslået at lette nedkørslen til stamvejen for cyklister fra bl.a. Stæremosen Trinbræt, så det undgås, at cyklisterne kører på fortovet til nærmeste nedkørsel. Et medlem påtog sig opgaven - erindres om sagen.

ad 7: Forplejningsgebyr for afholdelse af bestyrelsesmøder hæves fra kr. 100,- til kr. 200,- Vi minder medlemmerne om, at hække der breder sig ud over fortovet SKAL beskæres. Alle har pligt til ukrudtsbekæmpelse på fortov og ud til midten af kørebanen. Vi vil få en gartner til at sørge for beskæring af de 2 egetræer ved bumpet én gang årligt.

/Sekr E Moth

Del siden