Dagsorden og referat af bestyrelsesmøde 29. marts 2017

7. I øvrigt

Referat

ad 1 Godkendt

ad 2 Formand Ole Peter og kasserer Henrik havde været til fællesmøde for grundejerforeninger i kommunen. Det var blevet oplyst at kommunen nedlægger udvalg og minimerer forvaltninger, så man opfordrede lokale grundejerforeninger til at påse at lokalplansvedtægter overholdes af byggerier i nærområdet.  Privates byggeansøgninger behandles kun sparsomt, idet tilladelser gives på betingelse af at love og regler overholdes.

Græsarealerne vil af hensyn til kommens vedligeholdelse af offentlige arealer blive slået 2 gange fremover.

ad 3 Generalforsamlingen foreslås afholdt torsdag den 27. april 2017, kl 1900 i Gillelejehallen. Der vil blive serveret smørrebrød og vand/øl som normalt. Indkaldelse udsendes pr mail undtagen til de få uden mail; disse udbringes.

ad 4 På valg er formand og kasserer, da de er tiltrådt samme år, samt 2 revisorer og 1 revisorsuppleant.

ad 5 Et større antal vedtægtsjusteringer vil først blive foreslået fra bestyrelsen til næste års generalforsamling.
Bestyrelsen vil indhente tilbud på udbedring af skader på chaussestens-belægningen i foreningens område.

ad 6 Kassereren gennemgik regnskabet - færre udgifter end budgetteret, så ca 80.000,- vil kunne hensættes til opsparingen. Regnskab udsendes sammen med indkaldelse til generalforsamling.

ad 7 Medlemmerne bedes tilmelde sig generalforsamlingen pr mail eller på hjemmesiden aht forplejningen.

/ Sekretæren

Del siden