Referat af bestyrelsesmøde den 28. februar 2019 hos Grv 139

Alle bestyrelsesmedlemmer var mødt

Formanden oplyste, at 2018 havde været et stille år med meget få aktiviteter, fx ingen snerydning, ingen reparationsarbejder mv. så derfor meget få bestyrelsesmøder.

• Generalforsamlingen foreslås afholdt den 10. eller 11. april 2019. Hallen er optaget den 10. så derfor afholdes generalforsamlingen den 11. april. Der vil som vanligt blive serveret øl / vand og smørrebrød som afslutning.
    På valg er formand Ole Peter Svendsen, kasserer Henrik Bærentzen, suppleant Tommy Pedersen, revisor Erik Vrou og revisorsuppleant Jesper Jørgensen.
  • De reviderede vedtægter blev overdraget til Gribskov kommune den 31.08.2018 og der blev afgivet en erklæring om, at kommunen ikke havde indsigelser til disse.
  • Enkelte medlemmer havde forespurgt om de selv må foranledige slamsugning af regnvandsbrønde i vejen. Kommunens tekniske forvaltning har tidligere fastslået, at brøndene er et kommunalt anliggende.
  • Formand og kasserer havde indfundet sig hos vores bank, Nordea i Helsingør mhp at reinvestere en del af kassebeholdningen. Det var ikke sådan muligt i henhold til hvidvaskningsloven, idet foreningen skulle have et LEI - certifikat for at få lov til at flytte et større beløb over i statspapirer.

/E. Moth, Sekretær

Del siden