Bestyrelsesmøde 26/2-2020

Mødet blev afholdt hos formanden i Grønnevang 139 kl 0900.

1) Status økonomi ved kasseren
Grundet større investering i vedligeholdelse af chaussesten langs alle foreningens veje ialt kr 79.000,-, assistance til opsætning af et email-system samt 2 gange græsslåning vil overskuddet til hensættelse blive mindre for 2019.

2) Forslag til generalforsamlingen - plantning af træer i hele det grønne areal syd for foreningens område som bidrag til forbedring af klodens luftforurening som følge af træernes opsugning af CO2. Håbet er at få andre til at betale for opsætningen.
Bestyrelsen ikke enige om indstillingen til forslaget, så derfor undersøges holdningen til forslaget på næste generalforsamling

3) Enkelt grund i sydvestlige hjørne af foreningens område benyttes til garneri og opsætning af maskiner. Stålplader nedlagt som køreunderlag.
Kommunen underrettes.

4) Beskæring af egetræer ved bump. Gartner hyret til at klare beskæringen.

5) Generalforsamlingen 2020 - dato 30/4-2020 foreslås - enighed. Tidspunkt kl 1900. Forplejning som normalt.
Lokale i Gillelejehallen i stueplan vælges i år. Det undersøges om JanP kan afse tid til dirigentrollen.
Beretningen vil bl.a. omhandle: vedligeholdelse, græsslåning, trafikspejl, vejnummerskilte, vejbelysning, opførelse af vaskehal ved Superbrugsen
På valg Rudi Neergaard, sekretær Erling Moth, suppl Per Fjelsted, revisor John Kanstrup og rev.suppl Jesper Jørgensen.

6) Eventuelt. Enighed om at budgettet skal omfatte større hensættelser end de sidste år.

/sekretæren