Bestyrelsesmøde 16. November 2016

Bestyrelsen samledes hos Rudy Neergaard - afbud fra Jette Gjerlufsen.

• Formand Ole Peter oplyste opsummerede at der nu var sket udbedring af fortovene i foreningens område. På nær et enkelt sted ligger de fint.
  • Kasserer Henrik oplyste, at der nu var kr 38.343,- på en driftskonto og kr 99.973,- på en opsparingskonto efter at alle grundejere nu havde betalt kontingent. Det aftaltes at overføre et passende beløb til den fremtidige vejforbedring.
  • Fremtidig græsslåning: Der var enighed om at prøve en ny fremgangsmåde. Der bestilles græsslåning af gangstierne et passende antal gange i løbet af sommeren, men det øvrige græsareal efterlades urørt, til glæde for dyrelivet - især bierne.
  • Der lægges op til en modernisering af foreningens vedtægter - bestyrelsen vil fremlægge et gennemarbejdet forslag på næste års generalforsamling.
  • Undertegnede kunne oplyse, at der var kommet en enkelt henvendelse fra et medlem via denne hjemmeside.

/Erling Moth, sekr.

Del siden