Referat af bestyrelsesmøde 7. februar 2017 hos Erling Moth, Grv 366.

Alle medlemmer mødt.

Jan Press var inviteret til en orientering vedrørende ændring af vedtægter.

1. Godkendt

2. Få henvendelser vedr nye fortovsfliser, parkering på fortove og ejendomsmæglere vedr køb/salg af ejendomme i foreningen.

3. Bestyrelsen gennemgik sammen med Jan Press både de eksisterende vedtægter og forslag til fornyelser af samme. Enighed om at de fleste ændringer kunne lægges op til generalforsamlingen, men at det sagtens kunne vente til generalforsamlingen i 2018, idet der ikke var akut behov for ændringer.

4. Henrik Bærentzen gennemgik mulighederne for Fibernet i foreningen. Der er ingen planer om at lægge fibernet ind foreløbig. Det vil altid være en aftale mellem en husstand og Yousee.

5. Flere medlemmer havde udtrykt utilfredshed med at få andre private mellemmers mail, idet man kun havde givet sin mailadresse til foreningen. Bestyrelsens holdning udtrykt gennem opslag på hjemmesiden.

6. Økonomi - alle kontingenter betalt. Mangler at betale for sidste del af fortovsudbedring, da de sidste fliser stadig mangler.

7. Intet